Retourneren
Retourneren
Mag ik mijn bestelling terugsturen?
Planten zijn levende producten en mogen daarom niet geretourneerd of geruild worden. Klopt de bestelling niet of is er iets mis? Dan doen wij ons best dit zo snel mogelijk op te lossen. Neem hiervoor contact op met onze klantenservice via support@growingconcepts.nl.
Hoe stuur ik een artikel retour?
Indien er iets mis is met je product, neem dan contact op met onze klantenservice support@growingconcepts.nl. Zij zullen je een retourlink sturen zodat je het pakket kosteloos aan ons kunt retourneren.
Wanneer krijg ik mijn geld terug als ik iets terugstuur?
Zodra een artikel in goede staat door ons retour is ontvangen zal het betaalde bedrag aan je worden terugbetaald. Wij werken samen met externe betaalbedrijven. Terugbetaling geschiedt meestal binnen één tot veertien dagen op de rekening waarmee jij je bestelling betaalde
Wat kan ik doen als mijn product beschadigd is geleverd?
Wij besteden alle mogelijke zorg aan het opsturen van onze producten. Is je Growing Concepts toch beschadigd aangekomen? Om de klacht goed in behandeling te kunnen nemen vragen we je het onderstaande toe te sturen:
- Een foto van de buitenkant van het pakket waarbij het pakketlabel zichtbaar is
- Een foto van het geopende pakket waarbij de inhoud en de binnen verpakking in het pakket duidelijk zichtbaar zijn.
- Een foto van de gehele omvang van het product.
- Een detail foto/ close-up van de specifieke schade aan het artikel.
Stuur de foto’s door via support@growingconcepts.zendesk.com. Binnen twee werkdagen na ontvangst van de klacht of vraag ontvang je een inhoudelijke reactie van ons.
Het glaswerk is onderweg stuk gegaan. Wat nu?
LET OP! Producten die al in elkaar gezet zijn kunnen we niet retour nemen, let daarom goed op bij het uitpakken op defecten en meld het ons direct.
Ondanks onze beste inspanningen om het glas zo goed mogelijk te verpakken, kan het helaas wel eens voorkomen dat glaswerk onderweg stuk gaat en gebroken aankomt. Stuur een foto van het beschadigde pakket onder vermelding van het ordernummer naar onze klantenservice via support@growingconcepts.zendesk.com. Je ontvangt van ons een retourlink waar u het pakket kosteloos naar ons kunt retourneren via een POSTNL punt.